.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بدهی ۲۰ میلیاردی شهرداری/ ۲۵ نقطه زیرآب دچار رانش شد
شهردار زیراب مبلغ بدهی شهرداری را ۲۰ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: ۱۳ میلیارد تومان این بدهی مربوط به خسارت سیل ۹۴ است.

به گزارش شمال نیوز،  سعید قلی‌نژاد، شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران شهرستان، در رابطه با وضعیت شهرداری زیراب، گفت: شهرداری زیراب حدود ۲۰ میلیارد تومان بدهی دارد که از این میزان حدود ۱۳ میلیارد تومان مربوط به خسارت سیل سال ۹۴ است که پرونده آن هنوز باز بوده و هر روز بر مبلغ آن افزوده می‌شود و این در حالی است که بودجه سال ۹۸ شهرداری حدود ۱۲ میلیارد تومان بوده و از این میزان تاکنون ۳۶درصد محقق شده است.

 

وی یکی از راهکارهای برای برون‌رفت از بدهی ۲۰ میلیاردی شهرداری زیراب را الزام دستگاه‌های دولتی در پرداخت بدهی‌هایشان به شهرداری عنوان کرد و افزود: ادارات برق، مخابرات، تعاونی روستایی، بیمارستان شهدا، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، هلال احمر و ثبت احوال از جمله ادارات بدهکار به شهرداری هستند و تنها بدهکاری اداره تعاون روستایی مبلغی حدود ۲میلیارد تومان است.

 

شهردار زیراب با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته به سیل ابتدای سال، گفت: در این راستا، پل سیدمهدی حدود ۳۰درصد، کانال شهید غضنفری ۹۰درصد، دیواره حفاظتی سرخ‌کلا ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته و دیوار حفاظتی چندلا در حال شروع شده است.

 

وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۲۵ نقطه شهر زیراب در سیل ابتدای سال دچار رانش شده است، خازرنشان کرد: اما تا کنون اعتبار حوادثی برای آن تخصیص نیافته و با توجه به شروع بارش‌های پاییزی نیازمند اعتبارات استانی در این راستا هستیم.

 

قلی‌نژاد با بیان اینکه فضای موجود شهرداری و بدهی‌های آن بر نوع درآمد پایدار آن اثرگذار است، افزود: ایجاد درآمد پایدار نیازمند هزینه است و از این رو، باید با توجه به توان شهرداری به طرح‌های مختلف اندیشید و در حال حاضر، با توجه به حال و هوای شهرداری احداث بازارچه میوه و تره‌بار و تبلیغات محیطی می‌تواند یکی از منابع درآمدی باشد.

 

وی با اشاره به وضعیت موجود شهرداری بر وفاق و همدلی بیشتر تأکید کرد و با بیان اینکه در این وضعیت باید با توجه به داشته‌ها کار را به نحو احسن انجام داد، گفت: در این راستا، تصمیم بر این شد تا حداقل بتوانیم یکی از وظایف اصلی شهرداری که نظافت شهری است را با قوت بیشتری پیگیری کنیم و از این رو، کار نیروهای خدماتی به‌جای ۷ صبح از پنج صبح شروع شده و همچنین، با مشارکت مردمی به بهسازی کوچه‌های سطح شهر مبادرت ورزیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.